12
12 Like Show
Agnostic, Atheist, Humanist, Secularist, Skeptic, Freethinker, Antitheist
Open to meeting women

Comments

Santa pics
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
That holiday spirit! Good ones!
@EricTrommater
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
That's how he got the job!
Too good not to share
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Quick fix, bro!
Truthfully mom
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Obviously he does more than just eat ass!
Inquiring minds want to know
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Why is the dog hiding in fear???
Relationship goals.
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
I've always loved incredible edibles!
I don't see Moneypenny.
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
when he was still a little wet behind the ears!
Oops! I forgot this weeks scavenger hunt..... It's all about butts.. Big butts, little butts, ...
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Here's a few I found scrumptious...
[theatlantic.com] Nice article! Biology has another paradigm shift. Lynn Margulis would love this...
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Excellent article! Thanks!
[m.youtube.com] Isn't this a wonderful video. I love how they use the words and video shots of ...
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Loved it!
The saying goes, Lynn Lynn the city of sin You never come out the way you went in
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Gotta be Lynn, Mass. Worst city in the USA!
I'll just leave this here ...
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
That worthless of a husband & father!!! A relationship, & especially a family, is supposed to be about sharing & co-operating. Any "Macho Man" that can't help either around the house & with the kids is not a man, he's a spoiled boy-child! A chore is a chore, it has no gender!
Why does the universe exist? [youtube.com]
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Good to re-post this (I did originally in mid-August). A very interesting talk.
My son really liked this the first time I showed it to him.
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Always liked this one. Of course, I tend to use the snarkier ones for my avatars!
No one seems to look at the full ramifications of their desires.
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
"& today, class, we summon Cthulhu!"
You pick your gods to emulate, I'll pick mine
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
I'm getting me a Buddha belly, no Buddha boobs, tho. & I still have my hair!
Did they know what they were doing?
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
She looks happier about it than he does!
....Uh-oh....
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
A Golden Oldie!
Sadly, I know the feeling.
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Even when I finally do, again, it sure won't be for procreation, it'll be for recreation (& restoration, &rejuvenation, &, damn, just clearing the pipes!!!)
Elf caught in the act.
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Grandma's little helper!
Woo hoo... just found the hot spot.
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
I wanna see film of this!
Dammit all to hell anyways.
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
May as well "do"!
Goen down in a bed of roses.
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Smack me with those damn things again & I'll make sure the damn thorns find your fucking g-spot, bitch!
My kinda toast
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Sure there is, you jus' ain't keepin' up...
Never made much sense to me.
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
And others do this...
Deflation is not pretty.
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
A saline solution is more recommended for that true to life feeling! (Just make sure he doesn't fill them with helium!)
I mean not mine, but.. Lol
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Only the finest Brazilian wax for you!
Lmao......
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
May want to try sauntering on hot coals. Then step up to basking in bonfires!
Did I mention my crippling depression, survivor guilt, and using humor as a defense mechanism? No? ...
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
When do we get to see the humor???
Not wrong....
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
I'd like to cheat on myself now, please! (Seriously, I've never cheated, tho I've surely lusted in my thoughts!)
I'll sleep when I'm dead.
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Just went through a patch like that, not more than like a half-hour at any one time. Fuggin' miserable!
Yeth! I'm mighty Thor. Tho Thor I can't thee thraight.
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
That's what you get from thorin' around!
Trash panda love...♥
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
At least it ain't 'possums!
Donald Trump is a c-nt....nuff said.
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Only thing about your header...
I think most of you will get this!
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
But, no offense, anyone talking about "Chakra's" needs to get their heads out of the "sky", too! LOL
....it's probably just Bill.
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Naw, my note would have had "beer" listed, too!
I should come with a CW....
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Hell, we realized that before we got to know you!
Yeah, I'm thinking that Admin doesn't really care about how any of us feel about the whole join ...
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
I was more disappointed in the way humanist was rolled out with us automatically included, tho I think I understand why. I am also disappointed that opting out is not really opting out, seems very disingenuous. You know I'd miss you if you do go, but you have to figure this one out & decide what matters most to you. I will respect your decision either way, as I always have. (P.S. I hope you stay!)
Speaking of vs. trashy...
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
https://www.youtube.com/watch?v=Xs8F5Yp7jr8
vs. trashy?
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
LOL!
It's important to realize that Isaac Newton was proud to announce on his deathbed that he was a ...
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
He was also a devout xtian & a believer in alchemy!
This is the reason I am afraid to soccer and avoid it at all costs.
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
The team in blue must be from the School of Proctology!
A bunch of stuff for a Sunday morning before coffee.
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Yep, but a bunch of these will still be believed, even after folks read this!
Here you go Bill
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Not my scene, at least not like that. They have the mouth blocked, the legs tied together...damn amateurs!
Now what'cho gonna do?
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Can always munch on some Romaine!
Need this book
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
I really need that book!!!
That's how I like it
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Go with the flow, kitty!
Who is game?
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Not even me!
Freaky.....
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Somebody sat there 'til their ass got numb!
I don't think so
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Not at all, tho I admit the interest wanes a bit!
Real post from Texas
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
& these stats come from where???
Can we just move past congratulating ourselves about not dying on the teeter-totter?
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Well, that part of the brain was damaged, along with the tear ducts, so you never cried again. Ever. & needed to take drops for the rest of your life to keep your eye moisturized, yes, eye, as the left one was damaged, too, & had to be removed, along with half your skull & ...
Inquiring minds do not want to know.
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Or do much of anything!
Horny little bugger
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
So that's your cute nickname for it!
Not a morning person...
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Hell, Eric, even that lobotomy didn't help!
Frank Herbert died for our sins....
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Bet that cat has "worms"!!!
Awkward.....
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Just wait, we'll all be there soon enough!!!
If you want to hang out, you've gotta take her out....
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Usually the ones about shooting rival gang members & slapping bitches. Yeah, those.
Recruitment...
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Or, be a New-Ager & believe in them all at once!
About those labels
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Yeah, they were.
Sounds nice
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
Such a thoughtful lady!
Gotta love guns!!
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
She's just wishing he actually did pack a canon like that!
Somebody's in trouble.
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
The dog musta thought it tasted good!
Happy Winter Solstice....
phxbillcee comments on Dec 9, 2018:
& a Happy 'Longest Night' to you, too!
Whats in a username.
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
Live in Phoenix, name is Bill C.(cee), also my internet handle & e-mail address. Makes it easy.
Was there already a mention of Janwiseusman? Said I looked young for my age and then started making...
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
Oh, I certainly hope there is no thread somewhere with you ladies commenting, in the negative, on my photos. I'm suddenly feeling very vulnerable!
So don't be that way.
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
Ron posted this a few hours ago...JS.
Little known fact.
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
Yeah, do a lot of things naked in public & you can get "exposure"!!!
Was there already a mention of Janwiseusman? Said I looked young for my age and then started making...
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
What, no foreplay???
Betelgeuse is one of the brightest stars visible to us. It may have already popped. ...
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
What Will It Look Like When Betelgeuse Goes Supernova? (4K UHD) - V101 Science https://www.youtube.com/watch?v=hJPVuSNFxlY
This is an interesting development. Domestic collusion [motherjones.com]
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
Campaign shenanigans? Who'da thunk?!!!
Robin Williams on Biblical History: [youtu.be]
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
Miss that guy!
What if all the ice melted overnight [youtu.be]
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
We still have "deniers", even in this group, sadly.
Betelgeuse is one of the brightest stars visible to us. It may have already popped. ...
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
Will it leave a neutron star behind?
A cool little documentary about saving the island fox: [youtu.be]
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
Great video! Thanks!
Oh deer!!
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
I bet he is a Fuzzy-Wuzzy, was he?
Miss December.... you guys can thank me later.
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
What magazine is this? Lose Your Cookies Monthly???
I keep telling the neighbor lady that
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
I think her expectations of you couldn't get any lower!
Very romantic
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
As if they have a choice!
When you’re trying to make extra cash.....
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
Use the trash can!
Well... he's not wrong
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
Yep, no "fine print" defining 'green', so he's good to go!
So true! Lol
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
Smells fishy to me...
Y'all know this of course
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
Nothing different!
This is better
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
Munchies!
More pun.....
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
Tit's true!
It's hard to get any relief
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
Keep your eyes on the screen!
Let's get nasty
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
Love the tissue box in front!
Santa speaks ..
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
I resemble that remark!
Another Trump pick
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
Why the evangelicals still support a thrice-married philandering cheat!
Freaky cookies
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
You have strange holiday traditions at your place, Ron!
@MichelleGar1 this is your turf
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
I guess he sorta does look like an alien!?!
Make that months
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
Do NOT Google "Cream Pie"!!!
I'm trying!!
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
The cows appreciate it!
Sorry but I'm the guy stopping... always holding.
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
So, if you're always "holding", that means you only drive with one hand?
Psych!!
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
Well, now neither is your television!
Just a little help
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
& the xtians would still find a reason to complain!
Ooops... sorry!
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
Oh, ok, yeah, beef would be fine, Grandma...
I would contribute to the cost of this!!
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
Yeah, would love to see this up all over, I love it!
Apparently not!! 🤣
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
One way to carpet munch, I guess!
Some guys are too dumb to ever breed.
phxbillcee comments on Dec 8, 2018:
She already saw how small it was!

Details

  • BirthdayNovember 5
  • Interested InFriends, Dating, Long Term, Hookups
  • EnjoysMovies, Smoking, Drinking, Weed, Food, Music, Science, Books, Outdoors, Art, Love, Theater, Sex, Pets, Travel, Collecting, Games
  • Education2-Year
  • Level9 (759,057pts)
  • Posts410
  • Comments
      Replies
    19,222
    15,708
  • Followers 79
  • Fans 0
  • Following 5
  • Joined Dec 23rd, 2017
  • Last Visit Very recently
phxbillcee's Photos
7
7 Like Show
6
6 Like Show
4
4 Like Show
13
13 Like Show
5
5 Like Show
4
4 Like Show
12
12 Like Show
13
13 Like Show
8
8 Like Show
15
15 Like Show
12
12 Like Show
5
5 Like Show
3
3 Like Show
4
4 Like Show
phxbillcee's Groups
Science, Health & History Tidbits
298 members, Host
The Best of Late Night & News
112 members, Host
Memes R Us
1007 members, Moderator
lawnmowers & the gestation of nonsense
57 members, Moderator
kindling
33 members, Moderator
Music Fans
964 members
Trump Pinata
766 members
Legalize Cannabis Nationwide
548 members
Progressives and Socialists
536 members
Feline Fanatics
488 members
Just for Laughs
474 members
sexy classy pics
460 members
Insomniacs
450 members
handcrafters , fine artists, photographers, or other things of beauty
437 members
Mental Health Support
401 members
50s +
370 members
The Escapees- - Hide here!
362 members
Cheesy Jokes
360 members
FreeThinkers
325 members
Gun Control Now
324 members
Anthropology and Archaeology
304 members
Out Of The Illusion
278 members
Freedom from Religion Foundation
277 members
All Things Astronomy
276 members
Uncommon words and their meanings.
275 members
For the love of tattoos
230 members
Eclectic Jams
207 members
Baby Boomers
184 members
American Atheists (Fans)
172 members
CLASSIC ROCK RULES
165 members
Stand up comedy
161 members
Simply Atheist
146 members
Pet pictures and discussion
144 members
Left Coast Non Believers
129 members
Sam Harris Fans
126 members
Tales from the Last Inn
114 members
Traditional and Folkmusic
105 members
Political debate
101 members
L7new
98 members
Movie viewing group
90 members
Oddities and Anomalies
86 members
Make America Healthy Again.
77 members
CLASSICAL MUSIC AND OPERA LOVERS
73 members
Southwestern Skeptics
72 members
Pain Management and Chronic Pain
71 members
DC and Marvel Universe
71 members
Political Theory & Policy
70 members
Mental Health Chat
68 members
The Douglas Adams Reading Room
60 members
Decidedly Athiest Songs
59 members
Aural Adventures
58 members
games and other fun stuff
58 members
IN MY OPINION
55 members
Single & Looking
48 members
owners & mods
40 members
The "REAL" Offenders Group
40 members
weather and cataclysmic events
38 members
The Union, Dues and Mod Free
35 members
Street Epistemology Fans
28 members
Moderator & Group Creator Meetings
28 members
Naturalists
25 members
People and Their Pets
23 members
The Lobby
20 members
CCC
13 members
Fun, Strange & Weirdly Entertaining Short (30 min. or less) Video links
13 members
Community Senate
292 members
  • Agnostic.com is the largest non-profit community for atheists, agnostics, humanists, freethinkers, skeptics and others happy without religion!